fbpx

JAK ROZPOCZĄĆ WSPÓŁPRACĘ Z KANCELARIĄ?

Jak rozpocząć współpracę z kancelarią?

Jeśli mają Państwo kredyt frankowy (nie ważne jakiego typu) to mogą być Państwo w III różnych sytuacjach.

  1. Mają Państwo kredyt, który spłacają Państwo regularnie ale nie mają Państwo zgody na sytuację w jakiej się znaleźli i chcieliby na początek rozeznać swoją sytuację i poznać możliwości działania
  2. Mają Państwo kredyt, który spłacają Państwo i są zdecydowani na podjęcie walki z bankiem o swoje słuszne prawa
  3. Mają Państwo kredyt, który został wypowiedziany przez Bank i grozi Państwu (lub już jest w trakcie) proces sądowy

Jak więc zacząć?

Po pierwsze warto skorzystać z bezpłatnego kalkulatora aby oszacować swoje roszczenie i dowiedzieć się o jakie kwoty może toczyć się proces.

Po drugie warto poznać reguły gry czyli koszty prowadzenia danej sprawy. Wysyłając nam podstawowe dane o Państwa kredycie za pośrednictwem formularza „ile to kosztuje” otrzymają Państwo zwrotnie informacje o kosztach.

Po trzecie aby być pewnym swojej sytuacji procesowej i finansowej warto zlecić nam wykonanie analizy szczegółowej umowy. Analiza szczegółowa umowy kredytowej obejmuje nie tylko sprawdzenie samej umowy ale i wszystkim nadesłanych dokumentów. Wychodzimy z założenia, że chcą Państwo otrzymać tylko konkretne, sprawdzone i wiarygodne informacje na temat swojego kredytu, a takie możemy przygotować tylko na podstawie analizy umowy. Analiza zawiera zawsze:

  • dokładne wyliczenie FINANSOWE możliwych do uzyskania roszczeń i korzyści z wygranego procesu
  • dokładne wskazanie kierunków oraz PODSTAW PRAWNYCH planowanego pozwu
  • KONSULTACJĘ “na żywo” z radcą prawnym (do 30 min.) w zakresie analizowanego kredytu za pośrednictwem (Skype, Google Meet ewentualnie telefonu)

Analiza szczegółowa jest odpłatna i kosztuje 200 zł (z VAT). Ustalając honorarium za naszą pracę na takim poziomie chcemy aby „pierwszy krok” był dostępny dla każdego kredytobiorcy, który zdecyduje się działać.

Złożenie zamówienia na analizę można dokonać na naszej stronie internetowej w zakładce zamów. Płatności można dokonać bezpośrednio on-line za pośrednictwem Przelewy24 lub przelewem tradycyjnym. Po złożeniu zamówienia wybieramy sposób płatności. Ważne! Płacąc przelewem tradycyjnym należy w tytule płatności podać numer zamówienia – otrzymają go Państwo w mailu potwierdzającym zamówienie analizy wraz numerem rachunku bankowego.

Po złożeniu zamówienia należy wysłać skan/dobrej jakości zdjecie umowy kredytowej oraz wszystkich posiadanych załączników na adres mailowy kancelaria@zandecki.pl (preferowany format pdf). Można również posłużyć się pocztą tradycyjna i przesłać nam kopię umowy w formie papierowej bądź na nośniku CD lub pendrivie.

Czas oczekiwania na analizę to 1-2 tygodnie. W odpowiedzi otrzymają Państwo na maila plik w formacie pdf zawierający analizę Państwa umowy w zakresie możliwości dochodzenia „przewalutowania” ewentualnie unieważnienia umowy. Analiza zawiera ocenę szans procesowych, przegląd możliwości dochodzenia roszczenia od banku, koszty – w tym koszty zastępstwa procesowego oraz przewidywane terminy poszczególnych działań. Analiza zawiera również szacunkowe wartości nadpłaty uczynionej na rzecz banku oraz wyliczenie korzyści z tytułu spadku salda kredytu.

Zadzwoń
+48 733 805 605
Zadzwoń
Scroll to Top